Vyssan lull koka kittelen full

Nu är vaggan på plats! Behöver lite inredning till den men det ska jag ut och handla med svärmor någon dag. Jag vet inte om jag har skrivit det men vaggan fick svärföräldrarna av svärfars bror för många herrans år sedan och alla barnen Larsson har vaggats till ro i den och nu även vårt om några månader. 
Den fula lackhyllan ska bytas ut men den som ska upp istället behöver limmas och målas lite innan den är redo. Mina reserv-bröllopsskor står i fönstret, den perfekta barnrumsinredningsdetaljen! Right? 
Gungelefanten som jag och Niklas köpte på en Blocket-annons för 200kr hittade jag sen i en nätbutik för 600kr, då kände jag mig nöjd! Den vi köpte ser inte ens använd ut. 

 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0