Snart är bebisgarderoben större än min (okej kanske inte helt sant)

Att inte köpa bebiskläder och bebissaker är lite som att inte andas nu. Var väl hur längesen som helst som jag sa att nu får jag inte köpa mer men ändå blir det något varje gång jag är på stan eller i Valbo, det kommer ju nya fina saker hela tiden! Vi har fått lite kläder efter bästis/svägerskans barn också och det är så himla mysigt att veta att J och N har använt det innan och varit så småa. Nu går i alla fall en hel tvättmaskin med kläder och lite sänglinnen igen, allt måste vara nytvättat och fräsht.
 
Att pyssla med bebissaker är typ det enda som håller mig lugn nu, det och att ligga och glo på Bones. Tack till mig själv för att jag hade sparat på den serien i så många år! Har plöjt 4 säsonger på två veckor tror jag. Galet! 
 
Jo vi har till barnmorskan idag vilket gjorde det till den tredje gången den här veckan som hjärtljuden kontrollerades och man kan ju tycka att jag ska känna mig helt trygg nu men icke! Alltså jag är bara nojig för lillplutten där inne rör sig som vanligt igen också så nog mår bebis bra allt, bara mamman här utanför som nog längtar lite för mycket nu. Jag vill dela med mig av bebisen nu! Jag har ju ändå bebisen med mig och får lära känna pyret lite hela tiden men nu är det dags för alla andra att göra det också tycker jag! Dags för pappan att få hålla i sin lilla plutt (när jag gått med på att släppa ifrån mig bebis).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0