Döda draken

Jo men ni vet, om man fuskar lite och låtsas att det är en ny dag nu så är det inte ens 30 dagar kvar till BF!! 29 dagar och Niklas fyller 32år idag, eller imorgon då, beroende på hur man ser det. 
 
I fredags var vi på Niklas födelsedagspresent, Jay-Z i Globen! Jag kände mig faktiskt lite häftig som satt där och diggade med höggravid som jag är. Timbaland var med på scen hela spelningen och hade en mellanakt dessutom. Informationen jag hade fått var att han skulle börja men jag vet inte vad som hände för vi satt där och väntade medan en DJ körde lite låtar i en och en halv timme typ, men sen körde det igång och det var sjukt bra! 
Som en bonus så la jag märke till en liten snubbe i grön mössa som gick förbi i trappen och efter att ha glott som en toka och varit lite fundersam så vände jag mig till Niklas och sa "Det sitter en kille där uppe som är sjukt lik Jason.. Ja men Timbuktu", Niklas svar var det jag trodde men inte trodde ändå, att det var ju han! Haha! Så jävla coolt! Två rader bakom oss satt han och en massa andra killar jag kände igen från hans spelningar och så. För mig var det det häftigaste på hela kvällen!


Här om dagen var jag och mamma till Valbo och skulle bara handla lite bebiskläder men det blev jättemycket bebiskläder, kläder till mig, saker hem, lådor på IKEA och när vi var på IKEA hittade jag till Sonic stora glädje handdockor på barnavdelningen! Han har haft en älg/ren i många år men som gav upp tidigare i år (tror jag det var) men nu har han en drake och som vi har lekt med den! 
 
 
Död älg och en drake som precis har varit med om sin första rond.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0