Min toffel

Åååh imorgon går jag in i veckan 39! Helt galet! 
Jag har varit så fokuserad på dagarna som är kvar till BF vilket gör att det går såå segt så det var en liten kick att se att vi byter vecka imorgon, tjoho! 14 dagar kvar idag, 95% avklarat. 

Igår kom mitt paket från H&M, gick väldigt fort att få hem det jag beställde den här gången.. Är det inte konstigt att det är så lång leveranstid jämt hos H&M? Alla andra skickar ju paket på en dag eller två, inte H&M inte dom tar minst en vecka varenda gång, en gång tog det en månad. Aja, snabbt gick det den här gången och det var bara kläder för den kommande amningen. Jättefina amingsbhar och två långärmade farfars-tröjor. 
Köpte min första tubsjal här om dagen också för jag tänker att den blir en bra "amingsfilt". Nu bor jag i den här sjalen, så jäkla skön!


Det bästa köpet den senaste tiden är ändå dom här tofflorna från Lindex, jag älskar dom!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0