Tjejer och bilar

Tjejer som försöker förtså sig på en bil.
 
-Alltså bilen startar inte. Eller den gjorde det men sen fick jag motorstopp och nu går den inte igång igen.
-Ehm okej?
-Jag fattar inte vad som är fel.
-Nääää din bil är ju ny!
-Jaaa....
-Lyser det någon lampa?
-Ja, den är gul och ser ut som en hjärna, typ.
-Ehmm... Okej? Haha. Olja?
-Nä den är röd.
-Ahh.. Jag vet väl bara batteri annars.
-Nu startade den!
-Jag har en körskolebok hemma vi kanske kan hitta lampan i den.
-Haha ja!
 
 
Så kung på bilar så det är sjukt. Jag har försökt komma på vad det är man kan behöva kolla för vätskor i bilen på en uppkörning och allt jag kan minnas är att spolarvätskans lock inte satt i motorn utan lite utanför på körskolans bilar, det hjälpar lixom inte! Hahah!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0