Vad står BB för egentligen? Big Brother?

Idag började jag äntligen packa BB-väskan. Än så länge är det kläder till bebis som har fått åka nr men jag har ställt fram det mesta andra också, mest saker att äta. Det är många som har pushat om mat och dryck så jag har gått ganska mycket all in för det. Kläderna är bara en vild chansning på vad man kan behöva, men om jag drar på allt så kommer hon ju inte frysa i alla fall, haha! Äh.. Det blir nog bra.
En nallenbjörn som luktar pappa och ett lejon som luktar mamma och spelar musik, som jag så klart har spelat för magen nu i någon vecka, allt enligt vad bebistidningarna säger ;)

Ska köpa en kofta imorgon att packa med till lilltjejen också. 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0