Glädje i vardagen

Att bli mamma ger en så mycket mer glädje i livet. Helt plötsligt så ser man saker ur ett helt annat perspektiv, man lär sig att uppskatta saker på ett annat vis.
Under sex veckor har jag nu haft händerna upptagna med att bär runt på M men idag kom det en bärsele (Babybjörn Active) med posten så nu får jag äntligen mina händer tillbaka. Fantastiskt! Tänk vad jag kan göra nu, det är som att hela världen är öppen för mig nu. Så otroligt jag längtar efter att göra saker nu när möjligehten har kommit.

Imorgon ska jag vika tvätt. Tvätt för flera månader. Och jag längtar!
Det pirrar i kroppen och jag vill egentligen bara flyga ner för trappen och börja nu nu nu, men jag ska hålla mig till imorgon och vila lite idag.

Jag förstår att ni tror att jag är ironisk.
Det sorgliga är att jag inte är det. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0