Opp och ner, ner och opp, grisen gal i granens topp

Idag har varit en svängig dag.
Sov några få timmar under natten innan Linda kom på morgonen och hälsade på, snackade en massa skit och träning. Klart hon saknar sin Boxercise-kompis och vill att det blir en ny termin där jag får lov att sparka och slå henne igen, jag längtar och saknar det med! 
Efter det for jag till barnmorskan med Niklas och som vanligt såg allt bra ut, vi pratade lite kort om mina förväntningar på förlossningen men jag tycker det är jättesvårt att ha några alls egentligen för jag har ju ingen aning om vad som väntar mig. Skönt att höra hjärtljud och att allt verkar bra där inne i alla fall.
 
Så långt var dagen toppen men sen satt jag mig på bussen efter att ha handlat lite på Enen och hämtat hunden på dagis. Jag var så nöjd för jag hade kommit ihåg att lägga ner mina hörlurar i väskan, mina nypajade hörlurar visade det sig för ena luren var helt död. Då tog det slut på lust hos mig, fan va sur och ledsen jag var! Smsade Niklas och berättade att allt var skit och efter några sms fram och tillbaka så hade han helt plötsligt klickat hem ett par nya, samma märke, samma modell som jag hade innan :D Då blev jag så lycklig att jag grät en skvätt.

Med lite ny energi så skar jag till madrassen till vaggen och "slängde ihop" ett babyneste. Ihopslängandet tog ca 4h. Fint blev det så jag får ta och visa det när jag vaknar imorgon för nu börjar den där lilla magiska tabletten jag tog för en stund sen kännas av, tröööööö hcggggggggggkkkkuuuhjghdddddd     5555555uhkkkk    jh  .........xxxxxxxxxbbbbbbdkjhjlkjl,....
Oj jag somnade visst till lite. Trött.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0