Stor och liten

Precis som alla andra blivande eller nyblivna mammor har jag suttit och tittat på bilder på hur jag såg ut innan jag blev gravid. Stort misstag! Stort, stort misstag! Jag har aldrig känt mig så stor, tung och klumpig som efter att ha sett mig innan. Men damn va bra jag såg ut! Så det är kanske någonting bra, få lite mer prespektiv på sin egen kropp och hur man ser ut. Kolla in benen, så jäkla smala och snygga! Men snart kan jag börja se ut som normalt igen, så nice! Fast jag ska väl tänka att det är fantastiskt att se ut som jag gör nu, jag ska ju få livet finaste gåva och blablabla, jag ska vara stolt över min kropp som skapar liv. Men vem fan skulle inte vilja få livets finaste gåva och fortfarande se helt fucking amazing ut? 

 
Jag tror att jag och Niklas precis har firat ett halvår som gifta på bilden, eller kanske att det var ett år sedan vi förlovade oss? Jag minns inte ens vilket datum vi förlovade oss på, bara att det var i slutet av januari, haha! 
Jag vet att vi har varit ute och käkat i alla fall och att jag har valt en liten vit klänning eftersom Niklas tycker jag är extra fin i det och jag har valt bröllopsskorna för att middagsdejten hade någonting att göra med att vi är man och hustru. 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0