Krypit, krypt? Krupit!

Lillpyret i magen har krupit omkring i magen hela natten och dagen idag, men just nu verkar han/hon ha lagt sig till ro där inne, äntligen! Jag har lagat mat och förberett frukost efter att Niklas kröp till kojs, det är riktigt mysigt att stå i det nya köket nu när alla lampor har kommit på plats och det är mörkt utanför fönstret. Lugnt och skönt nu på kvällen också, känns som att jag är den enda människan i världen tills bussen susar förbi utanför. 
Vi har haft det mysigt och tagit det lugnt på kvällen med tända ljus och dom brinner fortfarande så jag tänkte koka en kopp te och mysa lite med lillhunden i väntan på att maten blir klar för att packas ner i matlådor men sen såg jag en öl i kylen och ärligt talat är ju öl tusen gånger bättre än te! Behöver jag klargöra att det är en alkoholfri sådan, Mariestads den är helt klart den bästa. 
Längtar efter julsortimentet både på Systembolaget och i vanliga butikerna. Julmust! Bourbonfatlagrad och ekfatslagrad julmust, vad jag skulle göra för att få er nu. 



 


 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0