Mysäckelhund

Absolut ingen bra kvalié på webcam-bilderna, men så här ser det ut mest hela dagarna. Sonic ligger så nära mig han kan och jag ska hålla i hans ben så det blir enklare att tugga på det. Det passar oss båda väldigt bra faktiskt för jag är lite fast i soffan större delen av dagen så bra att han vill gosa och tugga.
 
Nu ska vi nog gå ut på den blöta åkern och gå lite. När vi var ut i förrgår och gick på åkern hittade han kvarlevorna efter något litet djur, en mus eller något, som han glatt mumsade i sig innan jag hann göra något åt det och i morse kom äcklet upp igen! Tack för den lixom. Jag hoppas att han inte hittar något liknande idag, jag kanske får ha lite bättre uppsikt över vad han gör när han springer runt där lös och fri att hitta på bus.
Har vi tur kan vi lura i mannen/husse att det skulle vara bra med lite frisk luft för honom och hans huvudvärk så vi får sällskap av honom också. 



 


 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0