Lite peace

Nu är dagarna verkligen upp och ner. Igår var jag trött så jag höll på att dö men kroppen kändes ändå ganska lätt, idag tycker jag magen vägen hundra kilo ungefär. Det är tungt att sitta känns det som. Att jag har känt mig snurrig i skallen och mått så illa att det inte ens har varit på tal om mat hjälper ju inte jättemycket, satsar på en bättre fysisk dag imorgon! 

Igår var jag storkund på Hansens i stan, köpte frukost, lunch och fika. Pratade skit med en jobbarkompis och läste lite mer Backman-bok, var tvungen att lägga ifrån min boken och knata runt lite på stan istället när jag upptäckte att jag var vaken men satt med ögonen stängda istället för att läsa, thats not right!
Innan jag spenderade alla mina pengar på Hansens så var jag och Niklas till barnmorskan och allt såg som vanligt bra ut, allt växer i en stabil takt men hon var faktiskt tvungen att ta fram ultaljudsmaskinen och kolla efter huvudet på bebisen för hon kunde inte känna det för den duktiga lilla krabaten har flyttat sig så långt ner, lagt sig till rätta och "fixerat" sig. Duktig bebis! Jag ville ju inte gärna åka på en sätesbjudning, uuuuh! Men det är klart bebis förstår vad han/hon ska göra, bebis har ju en sjuk smart pappa och en inte så dum mamma heller. 

Det är helt okej om veckorna rullar på nu, snön tar och faller och bebis kommer hem till oss. Jag är redo. Typ. Idag i alla fall. Jag längtar i alla fall varje dag. Tänk att vi ska bli en egen liten familj.



Det har inhandlats många bebisgrejer men igår gav mig själv något, något jag suktat efter länge.
40% hos Naja Design, då måste man slå till!

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0