Fin fint.

Det finns så ruskigt mycket fina kläder just nu och det är så trist att inte kunna prova dom, se hur dom sitter på och så, så jag får handla lite på känsla för jag kan inte hålla mig! Det är ju helt omöjligt ibland att låta bli! Så det har blivit någon klänning, någon tröja, ett par skor (tror i alla fall att det bara är ett par), dom där träningsbyxorna i förra inlägget och den här underbara jackan/kavajen från H&M. Jag gick förbi H&M i Valbo när jag var ute med svärmor och handlade och blev så kär i den, så när lönen kom blev den min! Som sagt så himla trist att inte kunna prova det jag köper för jag vet inte alls hur den sitter på men jag tror att den ska passa i storlek och form, vi får se i vinter/vår. Nu hänger den i garderoben med alla mina andra jackor och bara väntar, precis som träningsbyxorna fast den här tänker jag då inte svettas i bara vara så jäkla snygg (förhoppningsvis!) i!

Nej nu när jag satt och funderade kom jag på att det är två par skor, ett par med "låg" klack i nudefärgad mockaimitation och ett par svarta ballerina med spikes och stassnitar, också i mockaimitation, båda från Lindex på rea. Så var det ja. Ooops.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0