All we need is love

Eftersom jag inte mådde så bra igår så var Niklas utan frukost och matdosa idag, baaad wife baaaad wife! Tur att han är vuxen och kan göra som alla vuxna killar - åka hem till mamma och pappa på lunch! ;)
För att gottgöra honom har jag lagat vad jag tror kommer bli en riktigt god middag och stekt pannkakor så han har kalla, sladdriga, bleka pannkakor att doppa i osötad grädde i morgonbitti.. Mums va? Själv vill jag ha mina mörka och krispiga och ska det vara någon grädde till så ska den vara sötad till tusen! Man kan ju bara strö socker över hela pannkakan eller dränka den i lönnsirap. Vi gillar det lite olika kan man säga.

Imorgon ska vi få finbesök så jag har städat trots att hela huvudet snurrar, hoppas på en bättre dag imorgon!

Btw, det är inte så svårt att göra något lite extra kärleksfullt i vardagen, det behöver inte vara att man köper hem blommor eller små presenter (säger inte att jag inte gillar det Niklas, alla tycker om presenter) men ibland kan man bara göra något för att den andra ska börja dagen med ett leende.





Oftast skriver jag något snällt på ägget men den där kvällen var jag lite kreativ.

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0