När får jag hämta bebisen?

Idag handlade jag små, pyttepyttesmå, så små byxor till bebisen som ska bäras när vi ska fara hem från BB. Klart outfiten till bebis planeras långt innan för egentligen hur många händelser kommer vara större än första gången någonsin som bebis kommer hem. Det kommer aldrig mer ske att man kommer hem första gången någonsin. Foton kommer tas, dom kommer finnas för alltid och inte vill jag höra att jag skämde ut bebis redan dom första dagarna! Ni tar det är med en nya ironi va? Fast det är klart att jag vill att han eller hon ska ha fina, mysiga kläder på sig och se alldeles oemotståndlig ut. 
 
Tydligen har jag inte riktigt förstått konceptet dock. Hur går det till när man får sin bebis? Idag trodde jag visst att man bara skulle få den för när jag skulle säga till min yngsta syster att det var "åka hem från BB-byxor" så sa jag att vi skulle hämta bebisen på BB. Tydligen bara att åka dit någon dag innan, lämna in kläder och sen hämta en bebis några dagar senare. Perfekt. 
 
Eller hur går det till? ;)
 
 
ps, jag vet att det inte är tossar på byxorna och att det är jättesvårt (ungefär i klass med raketforskning, hjärnkirurgi och ta fram ett botemedel till cancer) att få på en bebis strumpor och få dom att sitta kvar, men nu blev det så.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0