Sommar, sommar och sol! Sommar i en stol.

Nu är det sommar!
Vi har spenderat flera dagar ute i stugan i solen, precis som det ska vara. Nu känns det som semester. Även om det inte längre räknas som semester för jag har blivit sjukskriven istället. Jag har problem med ryggen och med magsmärtor, riktigt trist men jag börjar vänja mig och anpassa livet efter det så gott det går så nu kan jag i alla fall röra mig i huset utan att bli tokig i huvudet av att det gör ont exakt hela tiden. Jag har en snäll man som hjälper mig med allt jag behöver. 
 
Hur som då, sol! Niklas har äntligen semester vilket verkligen bidrar till den ultimata sommarkänslan. Vi har som sagt mest varit i stugan de senaste dagarna och där ser livet ungefär likadant ut varje dag. Det solas, grillas, åks båt, badas, umgås med hela stora familjen. Ungarna leker, hunden leker. Det är helt enkelt helt underbart där ute!
Jag får ta det lite lugnare än alla andra men jag trivs bra på bryggan i en strandstol medan Sonic försöker fånga småfiskar i vattenbrynet. Han lyckas inte så bra, behöver jag säga det? Han lyckades fånga en.. eh ni vet, en sån där svart blodsugande sak. Gravidhjärna.nu ja. Blodigel! Han lyckades fånga en blodigel, duktig hund! Men fy satan så äckligt det var att försöka få upp den och slänga bort den! Usch usch usch!
 
Jag har inte några bilder från i år ute i stugan med här har vi några från förra året som visar ganska bra på hur otroligt sköna dagarna där ute är! 

 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0