Ägaren till frän svart sportbild med orange fälgar har inte förtur på att döda mig och min bebis.

Idag har vi, som vi är alla varma soliga dagar, varit i stugan och tagit det lugnt. Det är skönt att flyta runt i vattnet på en madrass eller ringen. Svalt och avslappnande för kroppen. 
 
När vi for hem så mötte vi en bil ganska nära Ockelbo och jag vet inte vilken idiot som körde den men jag önskar så att jag fick träffa dig och skälla ut dig! Visst det är skitkul att köra fort, speciellt om man har en frän svart sportbil med orange fälgar då är det så klart skitkul att köra i ca 160km/h på en 80-väg.. Men om du är så jävla dum att du gör det kan du väl i alla fall lyckas hålla bilfan på din sida om vägen och inte ligga med däcken på min sida om vägen. Det är så enkelt när man kör, man håller sig på sin sida. I bilen framför mig satt min svägerska och hennes två barn. I min bil så var det min man som körde, vi har en liten hund i hundbur i bagagen och jag väntar barn och har bara några månader kvar nu. Om du skulle ha kört in i någon av våra bilar hade vi kört åt helvete. Min svägerskas bil har inte lika många krockkuddar som oss och den bilen är lite äldre så den hade inte klarat sig bra. Vår bil har ganska mycket krockkuddar lite här och var och är ganska ny så den är lite säkrare, men inte så säker att hund och bebis skulle ha klarat sig.
Så men tack att du i alla fall inte la hela fräna sportbilen på vår sida av vägen utan bara en del, vi behövde ju inte ens åka ner i väggrenen bara snudda gruset i den. Tack. JÄVLA IDIOT!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0