OH - MY - GOD!

Hej, det var ett tag sedan! Det snurrar mest bröllopstankar i huvudet på mig och jag känner att det inte är skitkul ibland för alla runt omkring mig, men ja.. det är väl lite så det är nu. Ni får stå ut!
Får ovanligehtens skull surfar jag runt efter brudskor och klänningar till mina fina, blonda små tärnor. Små ja. Jag tror 34 är för stort för två av dom. Well well. Hittade dom här skorna på en sida och jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen nu. Är helt ovan vid köp från amerikanska sidor så jag lär vänta på att Niklas kommer hem så han kan hjälpa mig lite, för oavsätt om det blir dom här skorna eller inte så blir det nog något från sidan för den har hur mycket läckert som helst!




Kommentarer
lois

Men finaste. Ska du gå i dom hela dagen?

Vilken sida är det?

2012-03-13 @ 23:58:49
URL: http://lois.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0