Är bruden nervös? Nej hon är TAGGAD PÅ FEST!

Det råder bröllopsfeber här hemma men inte ens under en vecka tänker vi tappa bort varandra i något planerande så även om dagarna går åt till inköp, fixande och donande inför bröllopet så har vi ett helt annat tema på kvällarna den här veckan - RESIDENT EVIL! Vi har alla filmerna hemma och snart även Resident Evil 4 till xboxen. Vi har det förvisso redan till Wii men det är så jävla vidrigt med inlevelsen när man får sikta och skit med dosan då. Uuuhh! Men nog kommer det smita in en hel del pillande ändå men det till de läskiga filmerna och spelet! 

Igår handlade vi en väska till mig!!! Den blev inte alls som jag vela ha den men jag har för bra smak så alla dom var ju slut. Dissade alla vidriga sidentygsväskor och köpte en vit Chanel-inspirerad sak istället, mycket mycket nöjd! Blir bra att ha till fest och vardags sen med. Köpte en sån där läskig freebra också. Fattar inte riktigt hur jag ska få på den men det blir väl ett äventyr i sig, haha. Tur att klänningen trycker åt rejält den med annars skulle jag aldrig våga ha en sån där "bysthållare" på mig! Inhandlade muggar, servetter och annat sånt nödvändigt och duk, så fin duk! Det här kommer bli så bra! :D

Idag står det mer shopping på listan men innan det ska det städas och senare ska det även målas lite så hallen är fräsch inför lördagen. Fick precis sms-avisering om att paketet från partytajm.se har anlänt till Enen så det ska också hämtas ut. Där i ligger det mycket skoj! 
 
Övrigt så har jag rensat bland mina skor och just nu ligger det sex annonser ute på Tradera, men vet att jag har många fler i gömmorna att lägga ut. När skorna är borta ska jag börja beta av en del kläder igen. Niklas borde göra samma sak. Vi har för mycket. Ska även lämna lite i en sån där bistånds-container.
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0