Sneak peek på nyår.

Oj så aktiv jag är!
Det var kul att retas med er, även om jag fick arga sms av Johanna om att jag ALDRIG MER fick göra så och Linda fick visst smärre hjärtfel av rubriken. Så dumma ni är mina kära, så dumma hihi. Här blir det inga barn gjorda och blev det det skulle ni nog veta om det, som att jag skulle kunna hålla något hemligt?

Igår firade vi pappa vår som fyller år på nyårsafton men i takt med att hans tre döttrar har blivit äldre så har hans födelsedag fått flytta plats för alla nyårsfester, på tal om nyår kanske jag borde slänga upp lite bilder snart? Kanske senare idag. Om jag orkar. Troligen inte. Så nej då. Pappa fick i alla fall en kaffemaskin som han nöjt skulle ge en plats åt när han kom hem. Jag åt så mycket tacos att jag hade ont i magen när jag vaknade idag och snart vankas det fika. Fy.


Så här fina var vi


Jag tränar på modebloggposé.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0