Ole dole doff, vem kommer ta sig upp?

Första dagen på året började lite olika för oss tre. Jag tog mig upp till sista kvarten av frukosten och åt en gudomligt god fruktsallad och drack en skål med kaffe. Hade lite svårt att känna att jag passade in då jag satt i en stickad kjol, strumpbyxor, Niklas hood och ett par "uggs" medan de andra gästerna var sminkade, gick i dräkter och högklackat, ändå var det jag som bodde i största sviten! Haha! När jag kom upp la jag en ansiktmask, badade och plockade ihop mina grejer i lugn och ro. 
Niklas vaknade någon gång när jag var nere och åt frukost. Han åt sitt bröd framför teven och tog det lugnt.
Carin.. Carin. Tog sig upp. Till slut. 




Tog ett sista bad. Jag vela ta hem badkaret men jag tror dom skulle märka det.






Pälskläder med tysk tant i. Man bara vet att hon är tyska.


Tennisbana och segelbåt, såklart.






Helan och halvan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0