Hemmafru vs. Housewife

Efter att ha sovit i 12h, sett en film med Niklas och ett par avsnitt av The Big Bang Theory så kom jag igen, pigg och glad! Minsta lillasyster kom hit och vi tog en sväng med stor&liten, efter att hon for har jag lekt hemmafru #1.
Jag har, hör och häpna;

Plockat ur diskmaskinen (dödstråkigt)
Plockat i disk i diskmaskinen
Plockat prylar & torkat ytor
Dammsugit
Plockat ihop alla kläder
Sorterat kläder för att..
..Tvättat kläder
Lagat mat
Gjort juicesmothie till jobbet imorgon

Det vore ju inte så dumt att vara en annan typ av hemmafru, en sån som bara bär sin gigantiska sten på fingret och designerväskan. Har manikyr, massage och anisktbehandling på dagens to do-list. Fast jag vet inte.. Vissa dagar i alla fall.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0