The Lady is in town!

Idag är det Lady Gaga för hela slanten! Jag vet inte varför men jag har helt plötsligt fått resfeber. Resfeber till Stockholm?! Vem får det. Va? Kanske är det för att jag har bokat allt och är lite nervös att nått ska gå fel. Vad nu det spelar för roll. Aja nervös är jag visst ändå. Önskar jag rökte nu. För tidigt att dricka. Vilka problem.

Jag jobbar inte så där värst mycket nu så jag leker mest hemmafru, eller försöker i alla fall. Tvättar och lagar mat nästan okristligt tidigt till min man. Tvätten liksom.. blir hängandes bara. Idag är det semester så då vägrar jag göra saker. Det får bli på söndag. 

För nästan två och ett halvt år sedan påväg till första Gaga-konserten! Ganksa nyligen börjat träffat Niklas, inte trodde jag väl att jag skulle vara gift idag! <3


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0