Ja men om jag ska blogga lite medan mobilen suger i sig lite power!

Vilka är ni som går in varje dag och kollar om jag lever här fortfarande? Troget av er!

Jag vet att ni väntar på bilder från bröllopet, det gör jag med! Och jag tror att vilken dag som helst så kommer en annan Sarah fram och ordnar upp det här! Det är minst sagt många bilder att gå igenom men jag skulle inte bli ledsen om jag fick några mer, lite mingelbilder får gärna komma in på mailkontot - så skicka om du var på bröllopet! Tack! ([email protected])
Påminnelse till mig själv: maila Louise om hennes bilder. KOM IHÅG FÖR FAN!

Dammade av mina träningskläder nu och blev väldigt lycklig att jag kom i dom och inte ser ut som en knubbsäl i dom. Jäderfors kan andas ut! Haha! Mindre glad över att jag har lyckats tappa bort min adidasjacka och min rosa träningsbh. Johanna, du har inte möjligen dubletter hemma hos dig av jackan? Vi har ju lika.. Jag kanske har glömt den hos dig?

Annat som har hänt sen sist är väl att jag har fyllt år, mamma fyllde år när jag gifte mig (hon ska firas imorgon! Grillat hos mamma = MUMS!). Vi har varit på en hemlig resa, ja den var hemlig för oss och inte för er. Fast jag lägger upp foton sen och berättad vad det var då istället.

Nygift och glad på bröllopsresan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0