Misslyckat försök på hundnappning!

Igår var vi och kikade på tapeter. Vi har lyckats kära ner oss i en lite för dyr tapet men har man hittat den perfekta finns det ingen annan som duger. Vi for till Duros fabriksbod med en förhoppning om att det skulle finnas något på deras 2:a sortering men utan framgång, däremot hittade jag en annan tapet till ett heeelt annat rum, ett rum som inte ens finns än och ännu mindre någon som kan bo där. Tapetrullarna fick dock stanna i boden men efter lite surfande nu har jag insett att det finns bara den tapeten till det rummet, snacka om att jag är oflexibel när det kommer till tapetval. Den är grön och den har figurer som Johanna hatar men vad gör det? :) ps, inte mumin.

Efter tapetletande och kaffedrickande hälsade vi på Niklas fd jobbarkompis och hennes så-söt-att-jag-kan-dö-söta chiuaua-valp Molly! Vi lekte till dess hon blev trött och somnade i min famn och där låg hon och sov vart jag än gick. Jag försökte stoppa Molly i fickan när vi skulle gå, jag menar, skulle Matte C verkligen sakna något så litet i ett stort hus? Tydligen. Surt. Men trots mitt hundnappningsförsök var vi välkomna tillbaka flera gånger! Jag tyckte nog om Matte C och Spotlightskillen lika mycket som Molly, kanske Molly pyttelite mer.




Sonic kändes som en stor kluns när jag kom hem.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0