Fick ögonen sönderbrända - av Hello Kitty!

Det är så man kan bli deprimerad. Testa sök på "Förlovningsringar" och kolla på dom extremt trista ringarna där, den andra mer fantasilös än den andra. När ni känner att ni nästan kryper ur stolen för ni är så jävla uttråkad av svenskarnas totala brist av kreativitet och behov av att ha glittrande saker på fingrarna så kan ni göra en första hjälpen och i stället söka på "engagement rings" eller "engagement rings vintage" och istället gå i taket av all den lycka ni känner när ni ser alla dessa diamanter och andra glittrande och skinande fantastiska kreationer som tycks finnas i så otroligt många underbara utföranden. Ringar som skulle få vilken svensk medelålderskärring som helst att snörpa på munnen och muttra något om onödigt krimskrams, opraktiskt och skrytigt. Exakt det skulle jag vara ute efter om jag letade en förlovningsring. Nu gör jag inte det, så tro inget. Jag är bara en sån tjej som har haft en mapp med ringar, tårtor, brudbuktetter och en miljon bilder på olika brudklänning innan jag ens hade någon att gifta mig med. Precis som alla next door girls i filmer som har sina scrapbooks. Jag är modern och har en mapp. Flera mappar faktiskt. Jag älskar lyxen i ett bröllop.

Lärdommen är att - ska man googla bröllopsgrejer ska man alltid googla engelska för svensk smak är tristare än Lars-Håkans NO-lektioner i högstadiet.


Drömringen? Njah kanske inte, but you get the point?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0