Skrämmande fetma smyger sig på - passa dig!

Jag börjar bli beroende, eller kanske besatt av marshmallows-fluff! Det smakar så gudomligtgot och jag vet, jag bara vet, att om jag någonsin kommer bli fet så är det av det där vita härligt fluffet! Inte hjälper det heller att jag måste ha det i varm oboy för att det blir mer okej då tydligen och godare. Oboy som innehåller så fantastiskt lite socker. Jag kanske får gräva fram mina gamla klädpåsar med för stora kläder och byta ut min XS-toppar mot M-tröjor. Sen kommer jag bli för fet för dom, jag kommer behöva handla på Kappahl. Kom ihåg att jag inte är så lång så Medium är ganska stort på mig, Large då jäklar rullar jag fram! Large på Kappahl. Jag kommer börja handla på Willys, där jag inte hittar någonting. Jag har hål i min tröja btw, alltså i den jag har på mig nu inte den jag kommer ha på Willys. Fast troligen den med. Jag kommer inte se hålen för jag är så tjock. Det kommer sluta med att jag sitter med en jätteburk av marshmallows-fluff i en rullstor och blir framputtad dit jag ska, grävandes i burken efter de sista fluffet. Charmigt.
Hoppas bara jag har hunnit gifta mig med Niklas innan så han är fast!

Nä jag är nog immun.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0