Gratis hemköring.

Vaknade klockan tolv idag av att mamma knackade på dörren med lasange och en stunds sällskap. Hon stannade en halvtimme kanske och just som jag har hunnit gått på toa och kopplat SOnic så bromasr svärföräldrarna in utanför gården med släp efter bilen! Altanmöbler, blomma, tavla och isoleringslist! Hemleverans är ju superbra! Haha! Dom hann väl precis svänga ut från Jäderfors när Niklas kom hem för ett litet avbrott i jobbet, som slutade med att han slutade. Så det gick lite i ett kör från att jag vaknade idag. Tur att jag hade fått mina tolv timamrs skönhetssömn innan! Underbart att han han hemma, det är det bästa just nu. Bara vara hemma med Niklas. Och hemma är jag mycket nu och kommer väl troligen bli en hel del framöver. Börjar med 3 veckors sjukskrivning till och har nog fler att "se fram emot". Hatar att vara hemma så här men lika bra att gilla läget bara. Tur att jag har ett hus att vara hemma i och inte en liten lägenhet.
Nu ska jag ut och mysa i solen med världens bästa pojkvän igen. Och ja, jag vet att ni tror att ni har den bästa, men det har ni inte. Jag är ledsen. Eller det är väl bra att era pojkvänner är bra också, men bäst är dom inte. Det är Niklas.


Kommentarer
Johanna

Du måste ju ändå hålla med om att min pojkvän delar denna 1:a plats med Niklas! :)

2011-09-24 @ 10:42:56
Suzanne

Jag har ingen pojkvän :(

2011-09-24 @ 12:40:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0