Give me a Onepiece, please!

Vem vill inte ha en Onepiece att mysa runt i. Jag har vikt kusins många gånger och känt tyngden av hennes underbara mysplagg. Fasiken skulle det inte vara så snygg om jag strosade runt här på landsbyggde i en rosa Onepiece och min minihund? Haha, snacket skulle nog gå lite på byn. Den där konstiga stadsbon. Vore ju fabulous! Vore precis lika fabulous att kunna krypa in i den efter en dag i det där snöbeklädda berget som ligger lite närmare mig nu och som vintern ska spenderas lite i. Det vore ju lycka det. Uppkrupen i soffan i en Onepiece och en kopp varm choklad så är nog till och med en frusen jäkel som jag upptinad igen! Men med tanke på att dom står och borrar i min mark här utanför och kommer ta hutlösa pengar för det, ja över 100.000kr, så får jag nog bara hålla tummarna på att jag vinner!

 

 

 

 



hos Linnéa- Ebbas mamma i samarbete med Snowandmotion
Tävlingen avslutas 10/9 21:00

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0