Skrämmande besked om snön, den kommer - när den kommer!

Jag har funderat på att jag vill en julkalender i år. Jag har självklart, SJÄLVKLART köpt en chokladkalender, det har jag varje år. Går inte att leva de första 24 dagarna i december utan en chokladkalender. Omöjligt. Förra året hade jag en Hello kittyprylkalender som jag fick av Niklas. Många barn har med småpaket varje dag från tomtenissarna/föräldrarna. Jag ska nog göra en myskalender. En må bra-kalender. Varje dag ska det vara något som gör en glad, så hm.. jag måste nog involvera Niklas i det här. Kärlekstönt. Inget är väl så romantiskt som framtvingade kärlekslappar?
Fan. Jag har letat efter bilderna på Kitty-kalendern som jag tog en massa förra året för att publicera i bloggen men jag kan inte hitta på dom? Skitkonstigt. Här är på den nya chokladkalendern i alla fall!




edit. hittade en bild i bloggen! Tjoho!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0