Stalker lös i stan!

Blev nå fel på tidsinställningen, här är ett i nlägg som skulle postats i natt.
Satt och tittade på bilderna i min blogg och kom till inlägget med nallen, fan. Hittade hem till "namnet" i torsdags men då det inte var någon hemma lämnade jag ett brev jag skrivit, men inte fått någon respons på det. Än. Kommer nog inte få heller. Jag vet inte vad jag ska göra, skulle bara vilja få en förklaring till allt. Man kan fan inte bara försvinna utan att förklara varför! Åh idiot fan vad jag saknar dig!

Ska lägga mig och sova en stund nu och förtränga att du finns någonstans där jag inte får fatt i dig. Förtränga att vi någonsin möts eller någonsin varit vänner för det gör bara ont att tänka på dig. Ska börja tänka på dig imorgon i vanlig ordning när jag städar mitt kära bolag. Kanske smyga lite utanför din lägenhet eller ta reda på vad du har för bil nu. Helt vanliga stalker grejer.


Favoritordet idag: fan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0