Men så jävla underbart!

Det är så mycket som är lite skruvat nu, men fan vad jag älskar att ha det så! Det är härligt att ha hittat någon och något som passar för mig. Det här livet är ju så långt ifrån vad jag har levt innan. Allt jag har gjort det här året är saker jag aldrig hade vågat innan, jag var så jävla feg i allt! Vågade inte alls leva. Men tusan var jag har levt det här året och fy fan va kul det har varit, och är! Jag vet nästan inte vilket som har varit mest spännande! Jag antar jag är tvungen att säga Vietnam men det har ju varit så mycket och ibland kan mindre äventyr bli de mest nervpirrande? Jag har då inte ångrat en enda sak och skulle vilja göra om varenda en av dem! Jag undrar hur det här slutar? Haha! Med hus i alla fall hoppas jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0