Larmet går säger Kjell!

Igår när jag satt på Hansens och fikade så läste jag, eller bläddrade jag i, Recidence och försökte hitta några bra inredningsidéer. Jag fick inte en enda idé men jag skrattde däremot högt och till tårar åt Kjell Häglunds text om inbrottslarm!
Efter att ha installerat ett nytt, superhäftigt inbrottslarm med kameror och hela köret så skriver han: "Min största skräck för inbrott just nu är följaktligen att någon ska klampa in och sno mitt nya larm". Haha ni måste gå in och läsa och alla ni som har teknikgalna karlar i er närhet kan nog känna igen er en hel del! Själv ringde jag upp Niklas och sa att han absolut inte får köpa något larm (utan mig) och jag vill tilläggar att jag inte är pigg på idén att gräva ner alla kablar och allt vad det nu var! Läs Larmet går här


Ps god morgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0