Tredjevärldskriget, skattesmitare och pesten - allt finns att köpa!

Fy vad jag är trött nu! Ska käka lite godis och läsa i min bok jag hade glömt att jag köpte i Istanbul! Dear John tror jag den heter! Var iväg och fikade med Magnus en sväng nu på kvällen och hälsade även på Jocke "patrik" Cederholm en snabbis! Visade spontanköpet och fick te! Tidigare idag kom Mio äntligen med dom nya madrasserna till sängen, leveranstiden var ungefär en evighet och människan som sköter utkörningarna lider av någon minnessjukdom så vi var väldigt glada att till sist få dessa efterlängtade madrasser! Helt perfekt att dom förra gick sönder så vi fick fastare nu, jag gillar inte mjuka sängar. Jag vet att det är nå fel på mig, jag vet! Hjälpte Niklas få dom på plats innan jag gick hem (till Johanna, barnvakt imorgon bitti ju) nu. Gissa om jag var nöjd över att kunna sno åt mig flera pussar och kramar innan jag gick! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0