Samma tjat som alltid - igen.

Nu har jag tömt skåp och låda, fått ihop två lådor och är verkligen så less på att packa att jag inte kan finan ord till det! Det eda jag kan tänka när jag packar är "fan all skit ska upp igen med". Niklas tycker att jag har mycket böcker men jag undrar om han tänkt på hur många han har? Lika många! Men mest har han nog en massa sladdar, till allt! Vilket i och för sig är bra. Du ska inte ta det här dåligt Niklas, jag är bara oerhört less på flyttande efter, när den här veckan är slut, tre veckors packande och flyttande. Jag längtar tills vi är klara, i alla fall tills vi har allt i huset och får packa upp och känna att för varje liten pryl vi packar upp så är vi lite närmare målet. För varje sak som hamnar på sin plats så är vi snart färdiga. Underbart det måste kännas. Tänk när sista lådan är klar. Sweet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0