Packade ner katten - "jag gjorde ju lufthål"

Sitter mitt i världen flyttkaos. Hela min lägenhet är intryckt i Niklas förråd, och ja.. Utanför med. Hoppas grannarna tycker om oss och att ingen tänker sno mitt stuff! Det som inte fick plats runt grannarnas förråd står i Niklas lägenhet. Och ja, det är mycket grejer! I like stuff! Som min senaste t-shirt säger!
Tarzan gillar visst kaoset, det är mysigt att, mysa i!

Niklas är borta på kurs i tre långa dagar nu. Det känns som skitlång tid, speciellt när jag ska gå och längta efter onsdag av två anledningar. Niklas kommer hem och VI FÅR HUSNYCKLARNA!!!! Tur att jag har att göra. Packa! Niklas lägenhet ska ner i lådor. Tjoho! Lämnade nog öl hos Johanna, motiveringsöl! Eller? Ja!

Firade inte morsdag igår, tar igen det genom att åka med mamma till Valbo och låter henne köpa en cykel till mig (25-års present)!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0