Opererade hund - i köket!

Fy fan va effektiv jag känner mig idag!
Jag har gjort tusen saker jag har skjutit upp, som tex bokat tid för kastrering av Sonic - jepp jag kom fram! Jag fick en klump i magen när hon började prata om lugnande och annat skit, får lämna han där och hämta han under dagen! Herregud hur ska det gå för mig, jag som är så mammig med honom, har jag hört! Haha. Hur ska det gå med mig, han som ska opereras! Pff! Fixade över försäkringen när jag ändå var i djurfarten, det var mycket enklare än vad jag trodde! Fick även hem kartritningar eller vad det heter som ska skickas in för ansökan om bergvärme, betalde den fakturan så där på en gång vilket fick mig att känna mig väldigt vuxen! fakturan stod ju lixom inte ens på mig! 



Som jag sa kom det snabbt upp en bild på mig, cykeln och Sonic i korgen på systers blogg! Henne kan man lita på!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0