Big Brother - tv-programmet som gör dig orespektabel

Okej hur gott verkar inte det här? Johanna jag tänkte skriva att du säkert tycker det verkar äckligt eftersom jag tycker det verkar hur gott som helst men jag ångrade mig, du tycker nog om idén med! Fruktglass! Typ frystfrukt mer eller mindre. Jag hoppas att jag har kiwi hemma så jag kan testa nu! 

Köp min lägenhet vettja! Alla behöver något nytt och fräscht till sommaren så varför inte slå till?!
Länkar till Blocketannonsen så fort den kommer upp (imorgon tror jag)!!

Idag har jag mest tänkt bli smartare men det är så svårt när det är en massa idioter som får skriva utbildningstexter och forskningsrapporter! Fan! Jag har blivit ruinerad på apoteket men fått en hostmedicin som är så stor att jag glatt kan klunka ur den hela dagarna om jag vill, men det blir nog inte speciellt bra då jag tror den funkar som den där som heter nått.. ehm.. Cocillana!! Mhm! När jag pratade med hälsocentralen frågade dom en miljon frågor occh bara det gjorde mig lite orolig och när tanten helt plötsligt bokar tid åt mig på tisdag började jag tro att jag är döende. Jag får inte skriva så för Niklas, eller han blir kall då. Så men ni vet, jag tycker om att överdriva ibland. Jag hoppas på att jag är bättre på måndag så jag kan avboka tiden!

På fredag skriver vi på! JAG LÄNGTAR SÅ JÄVLA MYCKET! Jag vill vara helt säker på att ingen annan kan komma och ta mitt hus! Fy fan va bra det kommer bli! 

Fort ut med Sonic nu innan Big Brother!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0