Supermånen skapar värmerekord och galna morsor!

Idag har varit den varmaste dagen sen vi kom hit! Vi brände fötterna i sanden och pallade ungefär 2h på stranden innan vi stapplade upp svettiga och varma. Vi intog utomhusduscharna och blev iaktagna av dom som bor i vår förra hydda, den med beach front! Niklas hittade en groda här inne tidigare, skrek som jag skriker typ och sen efter lite om och men och försök så fångade vi in honom, grodan alltså, och släppte ut honom. Undrar vad grannarna trodde om oss när vi hoppade upp och skrek till lite när den hoppade iväg. Vi körde lite grappling i havet tidigare. Jag tror jag vann när jag råkade sparka Niklas på hans inflamerade öra! Jag skulle ju strypa honom med fötterna! Där kan man också undra vad övriga hotellgäster tänkte om oss!
Senaste timmarna har vi lega i sängen och glott på 24-avsnitt och Niklas har spelat lite. Jag med min minipc och Niklas med din ipad! haha. Vill ni veta en sak? Om Niklas vill surfa i bungalown måste han låna min pc för hans ipad hittar nämligen inga wifi-nät! Min pc vann över hans applepryl! Nöjd, jag? Mjaah.. Lite kanske. Inte mycket, liiite.

Niklas säger att han surfar bättre än vad jag gör. jag säger att han ramlar av brädan eller nått, då säger han att jag har dålig humor! Vilken attack va? Fatta att jag ska stå ut med sånt här i 2 veckor till! ;D


ps, i miss my minidog.







Kommentarer
Johanna

Haha! Niklas är rädd för en groda! ;D Inflammerat öra..vad har han gjort? Alla som såg er vara knasiga tänker nog samma sak som folk här i Sverige tänker om oss.."fan va awesome dom där personerna är" :D Älskar er <3

2011-03-11 @ 09:04:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0