Idag ar det lordag va?

Hej igen!
Jag har hort att ni har sol dar hemma, det gladjer mig eftersom vi hade askvader har igar. Idag ar det stralande sol igen! Vi traffade en tysk kille igar, han, jag, Niklas och tva ol drog pa standparty med en massa japaner, sa olen kom till anvandning. Har ni sett en stor bunt fulla japaner dansa pa en stand? Dom ar helt galna! Jag ska forsoka hitta nagon shopping har pa on och tror jag har hitta ett "mini mall", det vore fint mer mer an tva linnen! haha! Vi var pa en night market i forrgar, kanske jag skrev nagot om? Minns inte. Den var jattemysig och Niklas at haj.. Jag smkade. Efter att jag i typ 20min berattat hur ackligt allt var. Fikar som lag med ogon och allt. Uscha! Vi kikade pa parlor och atpinnar och lite allt mojligt. Det bor ett par finnar bredvid oss med barn. Sa klart. Ena ungen skriker konstant. Saker slakt med Libby-Slibby! Dom var val ocksa finnar, eller hur var det Johanna?

Jo och vi stannar pa det har stallet resten av resan, innan vi flyger tillbaka till Saigon. Vi har gatt efter kusten och alla andra stallen ar samre eller har en massa japaner hos sig och dom ar ju som sagt galna. Undrar lite, samtidigt som jag stor mig pa det, varfor japanskorna badar med kladerna pa? Jag kan inte bada bredvid en galen, fullt pakladd japanska. Jag skulle ma lite daligt i sjalen tror jag.

Tysken sa i morse till sin flickvan att jag alltid hittar pa historier, jag forstod inte alls vad han menade.. Jag hade precis berattat att hunden som lag bredvid dom heter Rufus men egentligen heter Rufulina och kommer fran danmark, hon ar kunglig Froken Rufulina av Danmark. Hon har flyttat till Vietnam for solen och foredrar att bli kallad Rufus sa ingen ska veta vem hon ar. Sjavklart. Sen satte jag mig och laste en guidbok om hur man overlever en zoombieattack. Bra att veta, lixom.


Allt ar alltsa som vanligt, fast det ar sol.


Kommentarer
Johanna

Ja här hemma är det vårväder, jätteskönt:) Dom där japanerna verkar knasiga..och varför badar dom med kläder, är de inte varmt?? Aja dom är ju gula så dom kanske är lite småkonstiga, kolla hur Simpsons är liksom:D Såklart att ni skulle hamna där de är skrikande barn,vad är en semester utan en Slibby?! Be dom hålla käft. Hoppas ni har de härligt! <3 <3

2011-03-05 @ 12:50:05
Johanna

Förresten, Slibby, Slidam, Edit, Marika och Martyr-mormor var finnar..mormorn var en alkoliserad sådan!

2011-03-05 @ 12:51:51
Malin

Hejdu!

Har du det bra i solen?

Jag tänkte berätta att jag fått hem en räkning på 350 riksdaler som du gärna får betala.

Det är för att boken inte är inlämnad..

När är du tillbaka i Sverige?

2011-03-06 @ 15:29:58
Anonym

Klart jag ska betala den. Hade du svarat nar jag ringer hade det underlattat kommunikationen.

Jag kommer tillbaka den 25:e. Boken ska vara inlamnad iaf.

2011-03-07 @ 04:13:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0