Kvinna spårlöst - borta.

Niklas har blivit bromsbiten, på foten.. så det började blöda. Detta när han klippte gräset. Efter det har han fått två myggbätt med ca en centimeters mellanrum på exakt det stället. Det sved tydligen till ganska bra när bromsen satt där och gnagde. Undra om bromsen kanske var en orm? 

Nu säger han "och du ska håna mig" när jag gör min berömda Popular-dans och börjar efter det räkna upp saker som gör honom till en cool snubbe. Han pratar om kampsport. Någon som minns när Niklas var en kampsportare? Ska nog ringa G Vasa och höra om dom var grapplingpolare. Sen pratar han om att han kör hoj, eller ångrar sig och säger att han kan köra hoj? Vem pratar han om egentligen(?) Ah, nu rättade han sig och sa att han ägt hojar i alla fall. Så Niklas är en "cool snubbe" eftersom han någon gång har ramlar rätt på en matta och ramlat ännu fler gånger med motorcyklar. 

Min coola killes fot med broms, eller var det myggbett. Ingen vet.




Kommentarer
Ann Niska-Fagerlund

Det ser då ut som ett ormbett :(

2011-06-15 @ 20:56:33
Sarah

Konstigt det där! ;P Det är ett ormbett som han fick när han klippte gräset!

2011-06-15 @ 22:26:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0