Det nya hotet - jättespindlar!

Känns skönt att bara glassa runt hemma och inte göra så mycket. Imorgon ska dom leverera våra lånesängar som vi ska få tills drömsängen kommer hem! Hoppas på lite mer energi när man får sova på riktigt och inte bara ligga ner och blunda i 8h med medvetande lite lätt bortkopplat. 

Har fixat lite med planerade Kissie-festen, hårt arbete det där! Haha. Ska dammsuga och gå ner och spruta Radar i kläkammarn så spindlarna dör eller i alla fall flyr! Hela upphängningen har rasat så kläderna ligger nu i en "fin" hög på golvet med hyllplan lite huller om buller. Vi har fått tänka om lite i hur vi ska fördela rummen och flyttar om garderob och tvättstuga, men vad gör det när jag är smart och kommer med så bra idéer! Oh yes!

Men innan jag gör någonting ska jag nog se på film och käka! 

Fest i vintras, vi ser ut att ha trevligt! ;D




Kommentarer
Suzanne

Jag vill ha bilder från fest i vintras! Snälla snälla. I'm bored!

2011-07-05 @ 15:30:46
johanna

Men åååh! En repris snarast!! :D

2011-07-05 @ 19:16:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0