Blev misstagen som - homosexuell?!

Om jag försöker slå något rekord idag.. nej. Jag har lite svårt att ta mig ner till en skruttig säng och sova några värdelösa timmar så jag häckar vid datorn och tv:n. 

Idag har jag spenderat hela min dag med världens bästa Johanna! Vi har inte gjort något speciellt alls så det finns lixom inget att berätta egentligen. Vi handlade på coop, jag hittade en choklad som smakar mörk blockchoklad vilket är bättre än den där fejkade mjölkchokladen som mest bara smakar rismjöl. 
Jo, justja! När barnen packade sina saker lekte jag att jag var en skittöntig tjej som skulle vara lite "Gaga", inte så långt ifrån mig själv alltså! Stoppade små pompoms i fickorna så jag fick glansiga höfter, hade bananer i fickan, morot i håret och en majskolv mellan tuttarna. Lite Gaga ni vet! I min underbara utstyrsel och en fejad öl dansade jag fram till Johanna och viskade "How's it shakin'". 
Vi handlade lite hämtmat och som vanligt verkade dom tro att vi är tillsammans, Johanna och jag. 

När jag kom hem hittade jag Niklas sovandes i soffan med katterna så jag fick testa den nya grejen själv, han får starta det imorgon! Det är en fleraveckorstestgrej! 


Sofia hade målat fint i vardagsrummet.


Kommentarer
JoppE

Din titel är missvisande!

Jag kom hit för att läsa om en misstagning.

Skärpning Aftonbladet!



...

Väntan nu, är ju Sarahs blogg. Nåja...

2011-07-05 @ 08:35:40
JoppE

:)

2011-07-05 @ 08:36:46
Sarah

Lurigt det där Jonas :D Du skulle köpt plus så hade du fått den exklusiva intervjun med mig där jag talar ut om hur det känns en mer utvecklad historia om missförstånden! :P

2011-07-05 @ 12:30:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0