Ändlöst med livstips - nu på - idag!

Jag vet att det var längesen nu men här kommer ett jävligt bra Livscoaching-tips! 

När du skicka mms:
1. Fundera på vad du skickar.
2. När du har bestämt dig, kolla vart du skickar det!
3. Om du skickar privata bilder, skicka inte upp dom på bloggen!
4. Skicka inte upp dom på bloggen!
5. Skicka inte upp dom på bloggen!
6. Skicka inte upp dom på bloggen!
7. Skicka inte upp dom på bloggen!
8. Skicka inte upp dom på bloggen!
9. Skicka inte upp dom på bloggen!
.. okej ni kanske fattar?

Vad kan ett sådant misstag leda till?

Panik, panik, panik och PANIK!

Man kan väl säga att jag råkade göra det, om det var någon lycklig sate som kollade min blogg under den panikfyllda minuten - Grattis!
Jag hör hur Niklas kommenterar tidigare skickade bilder och inser att det är helt fel mottagare. Jag snubblar över Sonic, snubblar över mig själv, snubblar upp i trappen och sladdar in i vardagsrummet där jag slänger mig ner och drar upp datorlocket i samma sekund som jag flyger i luften och jag har nog aldrig fått igång allt på en pc så snabbt - tack gud för standby-läge! Inloggad på bloggen försöker jag hitta på hur jag raderar inlägg men hittar fan inget så jag slog på lösenordsskydd så jag i lugn och ro kunde tänka.
Nu kanske det låter som att det var värsta snuskbilden men så var det inte, det finns bara vissa saker man kanske inte vill dela med sig av på bloggen. Bilden under står jag dock för! Haha!

So kids, think, think - before you..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0