Krispaket till de svårt utsatta - mjukiskläder och tofflor. "Det är som en dröm".

Dagens outfit
Niklas mjukiströja.
Niklas mjukisbyxor.
Niklas tofflor.
Trosorna är mina i alla fall. Tur är väl det.

Det ligger vita tussar lite här och var i lägenheten här på Promenaden. Cat fight i natt. Söta så katterna. Undra om det finns en sop här? Orkar inte ta fram dammsugaren. 
Sonic fick åka Taxi-Larsson till dagis i morse. Jag är inget fan av att be Niklas om hjälp med Sonic, det är jag som är hundägare inte han.. men efter nattens händelser och bravader så var en timme extra i sängen uppskattat!<

Kaffe. Läsa klart boken för engelskan (älskar att google har böcker. låt google styra världen). Surfa på resor. Räkna på pengar. Drömma mig bort. Kolla på glasögon som förvandlas till solglasögon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0