Sitter du fast i ett förhållande du mår illa av? Få råd av dumpningsexperten!

Jag har så många idéer att jag känner att det är min skyldighet att dela med mig till er av mina bästa "överlevnadstips". Just dom här har jag till viss del fått lite hjälp med.


Hur man smidigast dumpar pojkvännen/flickvännen.
Det är alltid lite struligt det där. Det är jobbigt att göra någon ledsen. Alltså det är jobbigt att se någon gråta, böna och be eller vad folk nu gör. Hotar? Inget man vill vara med om i alla fall. Gör det inte face to face, här är alternativen!


1. Skicka in en annons på ett fång blommor alt. en kaktus och förklara sammanfattat varför ni inte funkar ihop. Det fina är att eftersom du skickar in den till lokaltidningen funkar den samtidigt som en kontaktannons. Alla kommer veta att du nu är singel! Så tänk på vad du skriver!

2. Har du en blogg kan du enkelt lägga upp en bild på dig och det där snedsteget du tog i helgen och deklarera för dina läsare att nu är du fit for fight or party! Singellivet väntar och kommer att bli h ä r l i g t ! ! !

3. Do it the retro style! Skicka en kompis med denna lapp (går bra att kopiera)
4. Skicka en kondoleansbukett med ett kort där du beklagar sorgen över hans/hennes förlust. Du vet att du är svårt att "komma över".

5. Ändra din civilstatus på facebook till singel, skit i att svara när ditt ex ringer och börja ragga! Förr eller senare kommer han/hon logga in på facebook och se din nya civilstatus!

(Punk 2 & 5 har samma fördel som punkt 1)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0