Stal pojkvännens bilder och la ut på bloggen - tjänade miljoner!

Jag och min hjärteprins ska sova nu. Som vanligt när jag ska sova
hemma hos mig blir det sent. Idag hade jag en vettig anledning iaf.
Öl är alltid en vettig anledning, speciellt med snälla människor.


Stal en bild av Niklas från hans fb. Den här bilden hade lätt varit med i min
2010-samling om jag hade haft den. Bästa födelsedagen! <3
Plus att jag var sjukt snygg i mina slitna jenas, peacemärke-linne från hm,
spetsjacka från Gina och mina nu mera mycket slitna nitklackar!
Sommar, sommar sooommaaaar!
Minns inte vad R-brunnen var. Ska jag gissa så tror jag att vi skickade bilden
till Johanna och undrade om det var en 1. Retard-brunn 2. Röv-brunn ?

ps. Aftonbladet, det är er jag har kärast. Det börjar höra av sig många tidningar som vill anställa mig som rubrikssätterska. Jag har sagt till alla att jag ska återkomma med besked. Det är ju för er jag vill jobba! Hur går det för er? Mailet måste inte vara så fint, det är bara att skriva "Vill du jobba?" En comment funkar också.
Såg ni min "djurklappar"-rubrik? Den säger ju allt, jag passar perfekt hos er. Jag säger perfekt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0