Stackars Svenskar blev intvingade i flygplan av elaka farbröder.

Alltså. Jag vet inte ens om jag har ord till det här. Jo det har jag. HUR DUM I HUVUDET FÅR MAN BLI?!!! Seriöst! Det står på aftonbladet att Svenskar TVINGADES flyga till Egypten. Vadå, stod det säkerhetsvakter på Arlanda och tvingade dom in i planet? Var det så? Nä. Dom visste inte om dom skulle få sina pengar tillbaka så då åkte dom även om det "inte kändes bra". Va fan. Det var väl bara att stanna hemma! Om det blir inbördeskrig i Vietnam när jag ska åka dit och UD inte har gått ut och sagt att det är "osäkert" och att dom "avråder" från att åka dit så kommer jag ändå inte åka dit. Visst ta pengarna för flyget, jag är hellre säker på att få leva i några år till problemfritt utan en kula i benet. Eller bara leva. Nej nej. Tvingade blev dom. Så klart. Idioter.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8489763.ab

Haha, det här är väl fantastiskt! Aftonbladet. Underbart!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0