Nu slår svininfluensan till igen - med oanade krafter!

Jag är sjuk. Antar jag. Jag blir arg på alla irriterande kärringar som bestämt ska vara ute och handla samtidigt som mig. Jag är extremt rastlös. Förklarar min rastlöshet igår.
Bra saker att roa sig med när man är sjuk kommer här!

Bästa sjuklings-tipsen!

x Se till att det är i slutet av veckan. Ta tag i allt du borde ha gjort tidigare.
x JOBBA! Med full dos av ipren, alvedon och treo är du fit for fight! 
x Spring runt på shoppingtur. Bär gärna tunga saker.
x Förneka att du är sjuk. Virus kan svenska!
x Tvinga alla du känner till att roa dig. Du är ju sjuk. Eller inte. Du är ju sliten! För fan!
x Planera helgens festligheter till minsta detalj. Du är ju inte sjuk när festen kommer! För du är ju inte sjuk!!

Bonustips.

x När du har gjort allt detta och fortfarande känner dig lite hängig kan du ge efter lite, köpa en påse godis och slänga dig i soffan. Vila är alltid bra. Även för en friskis som du själv.

x Vill du ha någon att skylla på? Skyll på Alliansen, det är säkert deras fel! Dom vill ju att du ska var sjuk så du får jäklas med "sjukkassan". Troligen sprider dom influensavirus med dina dagliga post!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0