Hon blev helt förstörd - av cocos?

Herregud. Nu måste jag gå. Hämta hund och besöka Johanna. Fattar inte ens hur jag ska orka resa mig. Mår inte alls som jag ska. Lyckades få i mig något jag inte riktigt tålde. Niklas fick hämta mig från jobbet. Somnade som vanligt. Kanske så bra att jag har världens bästa pojkvän! Det är skönt att veta att jag alltid. oavsett vad, har någon att ringa när jag blir dålig. Tryggt att veta bara. Jag har funderat på att ringa taxi för att ta mig till pappa från Promenaden. Ni som vet hur det ser ut i Sandviken och vart pappa bor vet ju hur kort bit det är, för er andra.. det är typ, ja max 10min promenad dit! Förbi Enen och höger, sen är man framme! Suck. 
Måste måste måste måste måste. Gud vad jag inte är sams med min kropp just nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0